Friday, December 25, 2020

25th Dec. Christmas Present クリスマスプレゼントだぞ

Christmas Present

1225日 クリスマスプレゼントだぞ

 

 

 

 



When Kaito woke up, he found the Christmas gifts that Santa Claus gave to Kaito.

  Kaitoマンが起きた時、サンタさんがくれたプレゼントを見つけました。

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

played marathon then,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

We had a Christmas party.

  クリスマス会を行いました。

 

 

 

Santa Claus appeared as well at school.

  学校にもまたサンタクロースが現れました。

 

 

 

We had a closing ceremony.

  終業式がありました。

 

 

 

I ate grilled slices of meat together with some colleagues.

  同僚の先生たちと焼肉を食べました。

No comments:

Post a Comment