Thursday, September 3, 2020

3rd Sep. Rainbow 虹だぞ

Rainbow

日 だぞ

  

 



We saw Tamami off outside.

  外でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

On the way,, there was a rainbow in the sky.

  道中、虹が空にかかっていました。

 

 

 

I jogged with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

We practiced for a sports day.

  運動会の練習をしました。

 

 

 

I picked Kaito up then played marathon again.

  Kaitoマンをお迎えにいって、またマラソンごっこをしました。

No comments:

Post a Comment