Thursday, September 24, 2020

24th Sep. Waving Hand 手を振るぞ

Waving Hand

24日 手を振る

 

 

 

 




We saw Tamami off at the entrance then

  玄関でTamamiさんを見送って

 

 

 

raced with her car but we lost.

  車と競走しましたが、負けました。

 

 

 

We crossed handrails of the long slide.

  長い滑り台の手すりを渡りました。

 

 

 

When we were in the huge storehouse, Kaito heard the sound of train then waved his hand. Although we cannot see trains here, there is railway in the forest.

  デカイ倉庫にいる時、Kaitoマンは電車の音を聞いて手を振りました。電車は見られませんが、森の中に線路が通っています。

 

 

 

We gathered stones.

  石ころ拾いをしました。

 

 

 

We played at the kids park again.

  またキッズパークで遊びました。

 

 

 

I returned the suction pump.

  吸水ポンプを返却しました。

 

 

 

I jogged in the morning with my students.

  朝生徒たちと走りました。

 

 

 

We made a mask and

  マスクと

 

 

 

a lot of low-dining tables.

  たくさんのチャブ台を作りました。

 

 

 

On the way back, I saw a freight train.

  帰りに貨物列車を見かけました。

No comments:

Post a Comment