Tuesday, September 22, 2020

22nd Sep. LAKE WALK, Sato Elephant's shop, Tyrolean Forest レイクウォーク・佐藤のぞうさんの店・チロルの森だぞ

LAKE WALK, Sato Elephant's shop, Tyrolean Forest

22日 レイクウォーク・佐藤のぞうさんの店・チロルの森だぞ

 

 

 



In the morning, I found the poor snake ran over by car.

  朝、車にひかれたかわいそうなヘビを見つけました。

 

 


I jogged to the Enrei Mountain Pass.

  塩嶺峠まで走っていきました。

 

 

 

At the mountain pass, I saw one rider caught by police maybe due to speeding.

  峠でたぶんスピード違反で捕まっているライダーを見ました。

 

 

 

On the way back, I discovered the observation deck. We can see the lake Suwa clearly and when its very fine we can see Mt. Fuji here.

  帰りに展望台を発見しました。諏訪湖がキレイに見え、快晴の時は富士山もここから見えます。

 



 I jogged along the Nakasendou Highway.

  旧中山道を走りました。




 

We shopped at LAKE WALK then

  レイクウォークで買い物をして、

 

 

 

 

Kaito tried a capsuled-toy vending machine then got the color ball he wanted.

  Kaitoマンはガチャガチャをして、欲しかったカラーボールを手に入れました。

GOPR3224 22 Sep. 2020 Okaya Lake Walk

https://youtu.be/ubvhmg0GlsU

 

 


After a long time away, we visited Sato Elephants Shop.

  久しぶりに佐藤のぞうさんのお店に行きました。

 

 

 

Although he took Sato Elephant 5 times, he seemed to be bored. Maybe he is growing and is seeking more attractive things.

  Kaitoマンは5回佐藤のぞうさんに乗りましたが退屈そうでした。たぶんKaitoマンは成長していて、もっと魅力的な物を求めているのでしょう。

GOPR3225 22 Sep. 2020 Sato Elephant's Shop, Sato Elephant 5 times

https://youtu.be/gM33D5W1WEc

 

 

 

Following that we enjoyed shopping there.

  その後、買い物を楽しみました。

 

 

 

On the way back we ate Doraemon lunch in my car then

  帰り道に車内でドラえもんランチを食べて、

 

 

 

visited Tyrolean Forest. The reason we visit here frequently is the amusement park will be closed down in 2 months, 29 Nov. 2020.

  チロルの森に寄りました。なぜ頻繁に来るかというと、2か月後に閉園なのです。そして市民にはしょっちゅう無料券が配られるからです。

 

 

 

 

Kaito pass through the big horses stable.

  大きな馬の小屋を通過し、

GOPR3226  22 Sep. 2020 Tyrolean Forest, Big Horse

https://youtu.be/p_vqoaNLIwA

 

 

 

enjoyed horse ride.

  馬乗りを楽しみました。

GOPR3227  22 Sep. 2020 Tyrolean Forest, Horse Ride

https://youtu.be/0YhCebLf_T4

 

 

 

After that he fed ducks.

  その後、アヒルさんにエサをあげました。

GOPR3228  22 Sep. 2020 Tyrolean Forest, Feeding Ducks

https://youtu.be/qpqzmBXuvgA

 

 

 

We walked along a corridor.

  廊下を歩きました。

 

 

 

Kaito played with playgrounds equipments as usual.

  いつも通り遊具で遊びました。

 

 

 

When we came back home, I drained the water of our swimming pool.

  家に帰って、プールの水を抜きました。

 

 

 

We washed and dried tarpaulins because we wont use our swimming pool this season because its too cold to swim.

  シートを洗って乾かしました。今シーズンはもう寒すぎてプールを使わないからです。

No comments:

Post a Comment