Friday, September 25, 2020

25th Sep. Umbrella, Luxurious Sweet 豪華なスイートだぞ

Umbrella, Luxurious Sweet

25日 豪華なスイートだぞ

 

 

 

 




When Tamai left home, Kaito tried to catch up with her car.

  Tamamiさんが家を出る時、Kaitoマンは車に追いつこうとしました。

 

 

 

He couldnt ran fast because he was having rubber boots on and putting up an umbrella.

  Kaitoマンは速く走れませんでした。長靴を履いて、傘をさしていたので・・。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD on the way.

  保育園への行き道、アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We left Kaitos jacket yesterday so I took it back this morning.

  昨日Kaitoマンの上着を置いて帰ったので、朝回収しました。

 

 

 

We jogged inside.

  室内を走りました。

 

 

 

We made an explanation how to make a mask.

  マスクの作り方説明を作りました。

 

 

 

We ate luxurious sweets.

  豪華なスイートを食べました。

 

 

 

We watched TV until we started taking a bath.

  お風呂に入るまでテレビを見ました。

No comments:

Post a Comment