Monday, September 14, 2020

14th Sep. Special Screwdrivers Set 特殊ドライバーセットだぞ

Special Screwdrivers Set

14日 特殊ドライバーセットだぞ

 

 

 

 



When we saw Tamami off, Kaito tried to catch up with her car but he couldnt. Car is faster.

  Tamamiさんを見送る時、Kaitoマンは車に追いつこうとしましたが無理でした。車の方が速いです。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman and Baikinman DVD on the way to nursery school.

  保育園の行き道にアンパンマンとばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

 

I visited the workplace one of my students is taking on-the-job training.

  1人の生徒が現場実習をしている職場へ行きました。

 

 

 

On the way back, I returned 2 Doraemon DVDs.

  帰りに2本のドラえもん映画DVDを返しました。

 

 

 

To change the battery of Kaitos scary light,

  Kaitoマンの怖いライトの電池を換える為に、

 

 

 

I needed to turn this strange screw but

  このへんてこりんなネジを回さなければなりませんでしたが、

 

 

 

 

thanks to the special screwdrivers set I bought at PLUS ONE, I did it easily.

  プラスワンで買った特殊ドライバーセットのお陰で余裕でできました。

 

 

 

Kaito played together with Ted bears on the sofa.

  Kaitoマンはテッドくまさん達とソファの上で遊びました。

No comments:

Post a Comment