Tuesday, September 1, 2020

1st Sep. A lot of playgrounds たくさんの遊び場だぞ

A lot of playgrounds

日 たくさんの遊び場だぞ

 

 

 

 



We saw Tamami off at the kids park.

  キッズパークでTamamiさんを見送りました。

 

 

 

Kaito has a lot of playgrounds at home.

  Kaitoマンはたくさんの遊具が家にあります。

 

 

 

We went to nursery school together as usual.

  いつも通り一緒に保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning.

  朝生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

We enjyoed playing drums,

  ドラムたたきと

 

 

 

plastic bottles bowling.

  ペットボトルボーリングを楽しみました。

 

 

 

On the way back, I stopped at the railway crossing then saw freight train.

  帰りに踏み切りにかかり貨物電車を見ました。

 

 

 

We played in a sandboy when we left nursery school.

  保育園から帰る時、砂場で遊びました。

 

 

 

We played at our kids park again.

  またキッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman until dinnner time.

  夕食の時間までアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment