Sunday, September 20, 2020

20th Sep. Painting 塗るぞ

Painting

20日 塗る

 

 


I jogged to the top of Enrei-touge mountain pass.

  塩嶺峠まで走りました。

 

 

 




On the way back, I took the new course along the Nakasendou Highway.

  帰りに旧中山道沿いに走りました。

 

 

 

I always pass this place.

  いつもこの場所を通ります。

 

 

 

I cut grass and Kaito said Thank you to me.

  草を刈りました。Kaitoマンはありがとうと言いました。

 

 

 

 

 

Around noon, we visited Shabuyou Restaurant then eat All-You-Can-Eat course, a one-pot dish made at the table by cooking vegetable and slices of meat in boiling broth and eaten with a soy-based sauce.

  昼頃、しゃぶ葉を訪れ、しゃぶしゃぶ食べ放題をしました。

 

 

 

At the entrance we found Scary Light capsuled toy vending machine. Kaito got a new light.

  入口で怖いライトのガチャガチャを見つけました。Kaitoマンは新しいライトを手に入れました。

 

 

 

Following that we enjoyed shopping and taking escalator and elevator at Neo Park shopping mall.

  それからネオパークで買い物とエスカレーター・エレベーター乗りを楽しみました。

 

 

 

I bought the new shovel yesterday at PLUSONE.

  昨日プラスワンで新しいスコップを買いました。

 

 

 

 

Now we are making a long slide, about 12 feet. When I made the small slide, Kaito was 1 year old so he was just watching. This time Kaito turned 4 so he helps me painting.

  今4m級の滑り台を作っています。以前小さい滑り台を作った時、Kaitoマンは1歳だったので見ているだけでした。今は4歳になったので塗りを手伝います。

 

 

 

We did it!

  やりました!

 

 

 

After that we filed another boards, handrail part.

  その後、手すり部分の木をやすりがけしました。

 

 

 

Now, Kaito has 3 scary lights.

  Kaitoマンは3つの怖いライトを持っています。

No comments:

Post a Comment