Wednesday, September 2, 2020

2nd Sep. Bad Boy 悪い少年だぞ

Bad Boy

日 悪い少年だぞ

 

 

 

 




We saw Tamami off in the morning then

  Tamamiさんを見送って

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Althought Kaito tried to find four-leaf clover, he couldnt because we didnt have enough time.

  Kaitoマンは4つ葉のクローバーを探そうとしましたが、時間がなくて無理でした。

 

 

 

We jogged in the morning

  朝走って

 

 

 

and played drums.

  ドラムをたたきました。

 

 

 

I took a lot of photos for my explanation of a sports day in 2 weeks.

  2週間後の運動会に向けて説明写真をたくさん撮りました。

 

 

 

I ordered and received the extra doorbell from Wish. I set up the first doorbell upstairs then set up the second one downstairs. I thought we need two because our house is slightly bigger than normal house.

  Wishでもう一個ドアベルを注文して受け取りました。1個目は上の階に、2個目は下の階に設置しました。我が家は一般的な家より僅かに大きいから2つ必要だと思ったのです。

 

 

 

Kaito found the doorbell downstairs then took it away. What a bad boy!

  Kaitoマンは1階のを見つけて取り外しました。悪い少年です!

No comments:

Post a Comment