Thursday, September 17, 2020

17th Sep. Hold out both arms 両手を広げるぞ

Hold out both arms

17日 両手を広げる

 

 

 

 



We saw Tamami off at the balcony.

  バルコニーでTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito is keeping balance with holding out both arms.

  Kaitoマンは両手を広げてバランスをとっています。

 

 

 

We watched Baikinman DVD.

  ばいきんまんのDVDを見ました。

 

 

 

I received a lot of timbers from my colleagues father.

  同僚の先生のお父さんから大量の材木をいただきました。

 

 

 

We jogged in the morning then

  朝走って、

 

 

 

painted animal faces on low dining tables with a gas burner.

  チャブ台にガスバーナーで動物の顔を焼き付けました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was watching Anpanman DVD.

  家に帰った時、KaitoマンはアンパンマンDVDを見ていました。

No comments:

Post a Comment