Monday, September 28, 2020

28th Sep. Shopping Bag ショッピングバッグだぞ

Shopping Bag

28日 ショッピングバッグだぞ

 

 

 

 



We saw Tamami off on the slide.

  滑り台の上でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

Kaito can climb up to the slide not only from steps but from back side.

  Kaitoマンは階段からだけではなく、後ろ側からも滑り台に登れます。

 

 

 

We played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning.

  朝生徒たちと走りました。

 

 

 

We made more than 20 low-dining tables.

  20台以上のチャブ台を作りました。

 

 

 

Kaito got into a shopping bag and played with it.

  Kaitoマンはショッピングバッグにもぐり込み、それで遊びました。

No comments:

Post a Comment