Wednesday, September 16, 2020

16th Sep. Exercise Ball バランスボールだぞ

Exercise Ball

16日 バランスボールだぞ

 

 

 

 



We saw Tamami off as usual then

  いつも通りTamamiさんを見送って

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD on the way.

  道中アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students,

  生徒と一緒に走って、

 

 

 

made timbers of rocking chairs,

  ロッキングチェアの材木を作って

 

 

 

checked a lot of low dining tables then

  たくさんのチャブ台をチェックして、

 

 

 

fixed the part of keyboard.

  キーボードのパーツを直しました。

 

 

 

Since Kaito really likes Baikinman (Anpanmans enemy), I rented 6 Baikinmans DVDs.

  Kaitoマンが、かなりのばいきんまん好きなので6枚のばいきんまんDVDを借りました。

 

 

 

Kaito played with an exercise ball.

  Kaitoマンはバランスボールで遊びました。

 

 

 

Although its too big for Kaito, he managed to throw it.

  Kaitoマンには大きすぎなのですが、何とか投げられます。

No comments:

Post a Comment