Saturday, September 26, 2020

26th Sep. Sports Day 運動会・1年たったぞ

Sports Day, One Year

26日 運動会・1年たったぞ

 

 

 




They replace its door as opens from the center. Thats better.

  倉庫のドアを真ん中から開くように付け替えてもらいました。この方がいいです。

 

 

 

I jogged in the morning in the fog.

  朝、霧の中走りました。

 

 

 

We went to nursery school though its Saturday.

  土曜日でしたが保育園に行きました。

 

 

We had a sports day today.

  今日は運動会でした!

 

 

 

 

Due to the corona virus, the program was shortened, but each childs turn doesnt change.

  コロナの影響でプログラムは短縮バージョンでしたが、それぞれの子どもたちの出番は変わりません。

 


 

Kaido danced, ran, and waved hands well.

  Kaitoマンはよく踊り、走り、手を振りました。

 

 

 

Good job Kaito~!

  Kaitoマンがんばりました!

 

 

 

After that Kaito put on ski boots and made sure we dont have to buy new boots. We bought bigger boots last year.

  それからKaitoマンはスキーブーツを履いて、今年は新しいのを買わなくていいと確認しました。去年大きいサイズを買ったのです。

 

 

 

Kaito raced against drone.

  Kaitoマンはドローンと競走しました。

20200926102007 GoPro Practice 1 Racing against Kaito

https://youtu.be/C-FW0qCOiSg

20200926102309 Drone Practice 2 Bottom Camera

https://youtu.be/hca-v227mMw

 

 

 

 

Scenery from drone.  

  ドローンからの景色です。

20200926102532 Drone Practice 3 Scenery

https://youtu.be/kUeYXHzFWZU

 

 

 

Around noon, we visited GUSTO restaurant with Tamamis parents.

  昼頃、じいじばあばとガストへ行きました。お疲れ会です。

 

 

Following that we enjoyed shopping.

  それから買い物を楽しみました。

 

 

 

We watched trains from a balcony.

  バルコニーで電車を見ました。

 

 

 

I gathered stones and Kaito helped me.

  石拾いをKaitoマンはお手伝いしました。

 

 

 

Kaito was still enjoying sports day on a sofa.

  Kaitoマンは帰ってからもソファの上で運動会を楽しんでいました。

 

 

 

One year has passed since the massage bed came to my house. I use it every day!

  スリーミーが家に来て1年が経ちました。大阪駅もその為に作りました。ローンはまだまだ残っています(笑) 毎日使っていて、腰痛を克服しました!

No comments:

Post a Comment