Friday, September 4, 2020

4th Sep. Last Chance ラストチャンスだぞ

Last Chance

日 ラストチャンスだぞ

 

 

 

 



We prepared a lot of gravel here for our new storehouse.

  新しい倉庫の為にたくさんの砂利を用意しました。

 

 


 

I cleaned our swimming pool then poured water into the pool.

  プールを掃除して注水しました。

 

 

 

We saw Tamami off outside then

  Tamamiさんを外で見送って

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito also played at the place they supposed to build the storehouse. It was the last chance to play here.

  Kaitoマンは倉庫が建つ場所でも遊びました。ここで遊ぶことができるラストチャンスでした。

 

 

 

We harvested corn

  とうもろこしを収穫しました。

 

 

 

We found a snake at our field.

  畑でヘビを見つけました。一応教頭先生に報告しましたが、やはり「そりゃいるでしょうねぇ~」とのことでした(笑)

 

 

 

We made our original mask.

  マスクを作りました。

 

 

 

We played new sports.

  ニュースポーツをしました。

 

 

 

After school, I made one rocking chair.

  放課後1台のロッキングチェアを作りました。

 

 

 

 

When I came back home, new storehouse was there. Welcome to our house!

  家に帰った時、新しい倉庫がありました。ようこそ我が家へ!

 

 

 

Kaito was checking which bottle is taller with a spirit level for the storehouse.

  Kaitoマンは倉庫用の水平器でどっちのビンが高いかチェックしていました。

No comments:

Post a Comment