Thursday, September 10, 2020

10th Sep. iPad iPadだぞ

iPad

10日 iPadだぞ

 

 

 

 



Kaito watches iPad movie every morning until we start breakfast. Actually its Android tablet PC but he calls it iPad.

  Kaitoマンは朝食まで毎朝iPad動画を見ます。実際Androidのタブレットなのですが、KaitoマンはiPadと呼びます。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance then Kaito tried to catch up with her car but he couldnt.

  玄関でTamamiさんを見送って、Kaitoマンは車に追いつこうとしましたが、無理でした・・・。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We watched Baikinman DVD.

  ばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

We practiced for a sports day.

  運動会の練習をしました。

 

 

 

Until dinner time, Kaito watched Baikinman DVD at Osaka Station.

  夕食の時間までKaitoマンは大阪駅でばいきんまんDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment