Tuesday, September 8, 2020

8th Sep. Baikinman, Timber, School Lunch ばいきんまん・材木・給食だぞ

Baikinman, Timber, School Lunch

日 ばいきんまん・材木・給食だぞ

 

 

 

 



We saw Tamami off at the entrance.

  玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Lately, I got 6 DVD of Kaitos favorite character Baikinman (Anpanmans enemy).

  最近Kaitoマンが好きなばいきんまんのDVDを6本手に入れました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I ate a huge volume of school lunch today.

  今日は非常にたくさんの給食を食べました。

 

 

 

We enjoyed drums.

  ドラムを楽しみました。

 

 

 

Im supposed to receive timber from the company.

  この会社から材木を受け取ることになっています。

 

 

 

I threw the old snow shovel away.

  古い雪用スコップを捨てました。

 

 

 

After dinner

  夕食の後、

 

 

 

Kaito was throwing something.

  Kaitoマンは何かを投げていました。

No comments:

Post a Comment