Monday, September 21, 2020

21st Sep. Carrying Gravel 砂利を運ぶぞ

Carrying Gravel

21日 砂利を運ぶ

 

 

 

 



In the morning, I jogged 10 miles.  

  朝16kmほど走りました。

 

 

 

I took parts of my hadmade ski stand from storage room and put them together outside then

  納戸からスキーキャリアのパーツを取り出し、組み立てました。

 

 

 

put it in the new storehouse.

  倉庫に片付けました。少し大きめの倉庫なので、組み立てたまま置いておけばいいのです。

 

 

 

I need to put our storehouse in order. First I will make shelves.

  倉庫を片づけなければなりません。まずは棚を作ります。

 

 

 

I dried clothes.

  洗濯物を干しました

 

 

 

We visited McDonalds.

  マクダナルへ行きました。

 

 

 

Kaito chose a precure toy. Wow...

  Kaitoマンはハッピーセットでプリキュアのおもちゃを選びました・・・

 20200921_132758 McDonald's

https://youtu.be/s1WoV1dQlfY

 


 

Following that I enjoyed shopping.

  その後買い物を楽しみました。

 

 

 

Kaito carried gravel with the new shovel.

  Kaitoマンはスコップで砂利を運びました。

 

 

 

I repaired a fusuma, a thick papered sliding door for partitioning rooms.

  ふすまを修理しました。立て付けが悪くなっていて滑りにくくなっていました。

リフォーム見積で計上されていましたが、こんなこと業者にお願いする訳がない(笑)

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito painted the handrail part of our long slide.

  Kaitoマンは長い滑り台の手すり部分を塗りました。

 

 

 

 

I prepared a few cloves of garlic.

  ほんの少しのニンニクを準備しました。

No comments:

Post a Comment