Friday, September 18, 2020

18th Sep. Light Truck 軽トラだぞ

Light Truck

18日 軽トラだぞ

 

 

 

 






Kaito used a blower then

  Kaitoマンはブロワを使って

 

 

 

played at the kids park. Kaito chose the 3rd marathon course.

  キッズパークで遊びました。3番目のマラソンコースを選びました。

 

 

 

We drained our swimming pool.

  プールの排水をしました。

 

 

 

We went to nursery school by the light truck.

  軽トラで保育園に行きました。

 

 

 

We saw the beautiful rainbow at the parking of Kaitos nursery school.

  Kaitoマン保育園の駐車場でキレイな虹を見ました。

 

 

 

It was a sports day of my school.

  学校で運動会でした。

 

 

 

Kaito played with an exercise ball.

  Kaitoマンはバランスボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment