Monday, September 7, 2020

7th Sep. Dance ダンスだぞ

Dance

日 ダンスだぞ

 

 

 

 


We saw Tamami off at the entrance and outside.

  Tamamiさんを玄関と外で見送りました。

 

 

 

 

I drained water from our swimming pool for then next time.

  次回の為に、プールの水抜きをしました。

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで

 

 

 

moved to Kaitos nursery schoool.

  Kaitoマンの保育園に移動しました。

 

 

 

I jogged

  ジョギング、

 

 

 

beat drums,

  太鼓たたき、

 

 

 

went for a walk to Hourinji Temple together with my students.

  宝輪寺への散歩を生徒と一緒に行きました。

 

 

 

Kaito was dancing in front of a sofa. Maybe he was practicing for a sports day.

  Kaitoマンはソファの前でダンスしていました。たぶん運動会の練習です。

No comments:

Post a Comment