Monday, August 31, 2020

31st Aug. I used up 60 GB 60GB使ったぞ

I used up 60 GB

31日 60GB使った

 

 

 

 




I put the water slider away and drained water in the morning, because we cannot use Water World on weekdays.

  朝、ウォータースライダーを片付け、水を抜きました。平日は使えないからです。

 

 

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because

  Kaitoマンを保育園に連れて行けませんでした。

 

 

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったからです。

 

 

 

 

 

We jogged as usual.

  いつも通り走りました。

 

 

 

 

We had a meeting.

  集会がありました。

 

 

 

 

When I came back home, Kaito was brushing his teeth on the sofa.

  家に帰った時、Kaitoマンはソファの上で歯を磨いていました。

 

 

 

 

I managed to use up 60 GB data, mobile phone company docomo gave me every month, at the end of this month.

  毎月docomoがくれる60GBのデータを月末に何とか使い切りました。60GBは結構な量ですが、GoProで撮った高画質動画をガンガン上げてたら何とか到達します(笑)

No comments:

Post a Comment