Sunday, December 1, 2019

1st Dec. Rental DVD レンタルDVDだぞ

Rental DVD
12日 レンタルDVDだぞ



I jogged in the morning.   
朝走りました。




On the way I checked the house which my ski club members parents house and will be on sale soon.
  道中、近々売りに出されるスキークラブメンバーの両親の家を見ました。


 
We had Tamamis fathers birthday party at Shabuyou Restaurant.
  しゃぶ葉で、Tamamiさんの父さんの誕生日会を開きました。




On the way back, Kaito rented DVDs. Of course these were Thomas & Friends.
  帰りにKaitoマンはDVDを借りました。もちろんトーマスです。




We enjoyed shopping at the secondhand goods shop.
  中古店で買い物を楽しみました。


 
I visited the house I checked this morning then inspected inside with ski club member. It was so so.
  朝調査した家の中をスキークラブメンバーと見ました。まぁまぁでした。古いですが500坪ほどあります。




Kaito played with toy trains.
  Kaitoマンは電車で遊びました。




We played freight train before we went to bed.
  寝る前に、貨物電車ごっこをしました。

No comments:

Post a Comment