Saturday, November 30, 2019

30th Nov. Paprika パプリカだぞ

Paprika
1130日 パプリカだぞ



I jogged to the top of Enrei mountain pass in the morning.
  朝、塩嶺峠まで走って行きました。




Kaito was singing and dancing Paprika very well.
  Kaitoマンは上手にパプリカを歌って踊っていました。




I changed tires from summer tire to snow tire and
  タイヤを夏タイヤからスタッドレスへ




 

carrier from bicycle carrier to ski charrier.
  自転車キャリアからスキーキャリアに交換しました。




I enjoyed shopping with Kaito.
  Kaitoマンと買い物を楽しみました。


 
I had a drinking party together with ski club members.
  スキークラブのメンバーと飲み会がありました。




I checked photos of Matsumoto marathon and Omachi marathon.
  松本マラソンと大町マラソンの写真をチェックしました。





No comments:

Post a Comment