Friday, December 13, 2019

13th Dec. Oden おでんだぞ

Oden
1213日 おでんだぞ




Kaito played on a slide as usual.
  いつも通り滑り台をしました。




Kaito put on my cap when we were watching two commuter trains.
  2本の通勤電車を見ている時、Kaitoマンは帽子をかぶりました。




We had oden (a Japanese  dish containing all kinds of ingredients cooked in a special broth of soy sauce, suger, sake, etc.) exchange party.
  おでんパーティーの交流がありました。


 
While we were boiling it, we played Boccia, new sports.
  煮ている間、ニュースポーツのボッチャをやりました。


 
We had a very good exchange party.
  良い交流でした。


 
In the evening, I had a drinking party with teachers who live in Shiojiri.
  夜、塩尻先生会がありました。


No comments:

Post a Comment