Monday, December 30, 2019

30th Dec. Ski Stand スキースタンドだぞ

Ski Stand
1230日 スキースタンドだぞ



Kaito was playing with toy trains in the morning.
  Kaitoマンは朝、プラレールで遊んでいました。


 
Since it was raining, We didnt go skiing.
  雨が降っていたので、スキーに行きませんでした。


 
I fixed a flat tire.
  パンク修理しました。


 
Kaito played with building blocks.
  Kaitoマンはブロックで遊びました。





I had lunch at my favorite Chinese restaurant Zusen.
  お気に入りの紫森で食べて、





I moved to school then started making my next product. Yes! This is a ski stand.
  学校へ行って、新しい製品を作りました。はい、スキースタンドです。





I was making it until 8:30 PM, then have almost completed it.
  8時半まで作っていて、ほぼ完成させました。




I got the ticket, that I can change to 1-day-chair-lift-ticket at any ski field in Nagano, by lots. Amazing!
  やぶはらシーズン券を買った時にネットで引いたクジに当たり、長野県全県のスキー場で使える1日券引き換え券を手に入れました。やったね!





No comments:

Post a Comment