Sunday, December 15, 2019

15th Dec. Instructors' Meeting 2 指導員研修だぞ2

Instructors' Meeting 2
1215日 指導員研修だぞ




I took a shower in the early morning.
  早朝シャワーを浴びました。


It was nice accommodation.
  良い宿でした。



The meeting was attractive but we couldnt ski this time...
  研修はよかったのですが、今回スキーは出来ませんでした・・・。



We finished the meeting around 11 AM, Oh man!
  11時頃研修が終わりました。なんてこった・・・


On the way back, I bought the souvenir for Kaito.
  帰りにKaitoマンにお土産を買いました。


I had lunch with my ski club members.
  大町おおぎやラーメンでスキークラブメンバーと昼食を食べました。


After I came back home, I jogged to Osakada Park because I couldnt ski this weekend.
  週末スキーができなかったので家に帰ってから小坂田公園まで走りました。


Kaito played with my souvenir, building blocks.
  Kaitoマンはお土産で遊びました。


We played freight train.
  貨物列車ごっこをしました。




No comments:

Post a Comment