Monday, December 9, 2019

9th Dec. Massage マッサージだぞ

Massage
12日 マッサージだぞ




Kaito put his toys away and carried its box to my handmade shelf. The stool is also my handmade work.
  Kaitoマンはおもちゃを片付け、おもちゃ箱を手作り棚へ運びました。踏み台も手作り作品です。





Kaito played with my handmade swings and climbing walls.
  Kaitoマンはこれまた手作りブランコとクライミングウォールで遊びました。





We saw two commuter trains off before we moved to his nursery school.
  保育園前に2本の通勤電車を見送りました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We attended a lecture about our school lunch.
  給食についての講義を受けました。


 
After brushing teeth,
  歯磨きの後、





Kaito had a massage with my massage bed. His fatigue keeps piling up.
  Kaitoマンはマッサージベッドでマッサージしました。疲労が蓄積しています。人間3歳ともなると体にガタもくるのでケアが必要です。


 
We played freight train.
  貨物列車ごっこをしました。

No comments:

Post a Comment