Wednesday, December 4, 2019

4th Dec. My aquaintance's house 知り合いの家だぞ

My aquaintance's house
12日 知り合いの家だぞ



Kaito played on a slide in the morning.
  Kaitoマンは朝滑り台をしました。




We saw two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。


 
We finished a lot of animal pot stands.
  たくさんの動物鍋敷きを仕上げました。




After school, the ski club member, who showed me his parents house, invited me to his house. What a luxurous house! Its near my school.
  放課後、先週両親の家を見せてくれたスキークラブのメンバーが彼の家に招いてくれました。なんと豪華な家でしょう!学校の近くなのです。




He showed me the house that will be on sale soon. It was so so.
  もうすぐ売りに出される家を見せてくれました。まぁまぁでした。


 
Following that I made the penguin pot stand and low dining table.
  その後、ペンギン鍋敷きとチャブ台を作りました。




We played freight train.
  貨物列車ごっこをしました。






No comments:

Post a Comment