Thursday, December 5, 2019

5th Dec. Christmas Sale クリスマス販売だぞ

Christmas Sale
12日 クリスマス販売だぞ



Kaito played on a slide in the morning.
  Kaitoマンは滑り台をしました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の電車に手を振りました。


 
It was the day for school visitation. After that we had the Christmas sale then a lot of parents came and bought our products.
  参観日で、その後たくさんの保護者がクリスマスセールに来ました。たくさん売れました。




Kaito watched Thomas & Friends at Osaka Station.
  Kaitoマンは大阪駅でトーマスを見ました。




We played freight train.
  貨物列車ごっこをしました。





No comments:

Post a Comment