Tuesday, December 10, 2019

10th Dec. Shelf for plants 植物の棚だぞ

Shelf for plants
1210日 植物の棚だぞ




Kaito saw Tamami off in the morning then
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送って、




played on a slide.
  滑り台で遊びました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
We had a prize-giving ceremony of marathon competition.
  マラソン大会の表彰式がありました。




We made puzzle potstands and animal low dining tables.
  パズル鍋敷きと動物チャブ台を作りました。


 
We enjoyed bowling with plastic bottles and soccer balls.
  ペットボトルボーリングを楽しみました。


 
After school, I made penguin pot stand and
  放課後ペンちゃん鍋敷きと、




shelf for plants.
  植物用の棚を作りました。



No comments:

Post a Comment