Monday, December 2, 2019

2nd Dec. Penguin Low Dining Table ペンちゃんチャブ台だぞ

Penguin Low Dining Table
12日 ペンちゃんチャブ台だぞ



Kaito measured the size of entrance. I will make a new shelf for flowerpots.
  Kaitoマンは玄関のサイズを測りました。植木鉢の棚を作ります。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




On the way to school, I watched another two commuter trains, freight train and another commuter train of different line. This is the maximu I can watch on the way.
  学校への道中、もう2本通勤電車、貨物電車、別の路線の通勤電車を見ました。これが道中見られる最高本数です。




We made a puzzle pot stand.
  パズル鍋敷きを作りました。




We will make a penguin (Pen-chan) pot stand and low dining table soon.
  そのうちペンちゃんの鍋敷きとペンちゃんチャブ台を作ります。


 
I finished Christmas tree.
  クリスマスツリーを作り終えました。




Kaito played with a rugby ball then
  Kaitoマンはラグビーボールで遊んで、




played freight train.
  貨物電車ごっこをしました。



No comments:

Post a Comment