Tuesday, December 3, 2019

3rd Dec. Full-Course フルコースだぞ

Full-Course
12日 フルコースだぞ








Kaito enjoyed full-course playground equipments.
  Kaitoマンは遊具フルコースを楽しみました。



We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
We are practicing for the marathon competition.
  マラソン大会に向けて練習しています。


 
We prepared for 18 puzzle pot stands for the Christmas Sale.
  クリスマス販売に向けて18個のパズル鍋敷きを準備しました。



We played bowling with plastic bottles and soccer balls.
  ペットボトルとサッカーボールでボーリングをしました。



I put on the illuminations of my handmade Christmas tree.
  手作りクリスマスツリーのイルミネーションを付けました。



Kaito really likes to play freight train.
  Kaitoマンは貨物列車ごっこが大好きです。ブルーサンダー・レッドサンダーと動力車の名前を言っています。

No comments:

Post a Comment