Monday, December 16, 2019

16th Dec. No Screw ネジ無しだぞ

No Screw
1216日 ネジ無しだぞ



Kaito played on a slide in the morning.
  Kaitoマンは朝滑り台をしました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




We jogged around school.
  学校周辺を走りました。




We beated a drum and clicked castanets.
  太鼓を打って、カスタネットを鳴らしました。




I complated the shelf Tamami ordered. This time, I didnt use a screw at all.
  Tamamiさん注文の棚を仕上げました。今回はまったくネジを使いませんでした。




I coated it with paint then brought it back home.
  塗装して持ち帰りました。






No comments:

Post a Comment