Tuesday, December 24, 2019

24th Dec. Christmas Cake クリスマスケーキだぞ

Christmas Cake
1224日 クリスマスケーキだぞ



Kaito played with snow then
  Kaitoマンは雪と遊んで、




moved to Tamamis parents house. Kaito was still coughing.
  実家へ移動しました。Kaitoマンはまだ咳をしていました。


 
We went shopping for Christmas party of our class.
  クラスのクリスマス会の為に買い出しに行きました。


 
We enjoyed bowling with plastic bottles and soccer balls.
  ペットボトルボーリングを楽しみました。




Since it was Christmas Eve tonight, I bought champagne and Christmas cake.
  クリスマスイブなのでシャンペンとクリスマスケーキを買いました。

No comments:

Post a Comment