Monday, December 23, 2019

23rd Dec. Snowfall 降雪だぞ

Snowfall
1223日 降雪だぞ



There was a snowfall of 10 cm last night so I shoveled it and made snow slide.
  昨夜は10cmの降雪があったので除雪して、雪の滑り台を作りました。




Kaito had a cough so he couldnt go to his nursery school.
  Kaitoマンは咳をしていたので保育園に行けませんでした。




Kaito played with snow a little then
  少し雪と遊んで




moved to Tamamis parents house.
  Tamamiさんの実家へ移動しました。




There was the same volume of snowfall around my school.
  学校周辺でも同じ位の降雪量がありました。


 
My students are beating bowl drums haha.
  生徒たちはボールの太鼓を楽しんでいます。




These are stickers but it looks like Santa Claus and snowman are running on snow.
  これらはシールですが・・・サンタさんと雪だるまが雪の上を走っているように見えます。


 
We had the Christmas party of students dormitory. I played Tom & Jerry.
  寄宿舎のクリスマス会があり、トムとジェリーをやりました。





No comments:

Post a Comment