Saturday, December 21, 2019

21st Dec. Christmas Party クリスマス会だぞ

Christmas Party
1221日 クリスマス会だぞ






I jogged in the morning to my favorite traditional house.
  朝お気に入りの古民家まで走りました。




Kaito had a slight fever.
  Kaitoマンは微熱がありました。


 
I moved to Tamamis parents house by bicycle.
  Tamamiさんの実家まで自転車で行きました。




We met up there around noon then had a Christmas party.
  昼頃実家で待ち合わせ、クリスマス会をしました。




Santa Claus called on Kaito and left a lot of presents.
  サンタさんがKaitoマンの所へやってきて、たくさんのプレゼントを置いていきました。





Kaito got his favorite train (freight train) toy and Thomas Kite.
  大好きな貨物列車プラレールとKaitoのカイトを手に入れました。




We ate delicious food a lot.
  おいしいものをたくさん食べました。


 
Once I came back home around 2 PM. The sales engineer of my massage bed visited my house then exprained something about its operation and gave me the weight that heightens its effect.
  2時頃一旦家に帰りました。スリーミーのセールスの人が来て、操作説明をして、効果を高めるおもりをくれました。


 
I had my hair cut.
  髪を切りました。


 
Kaito played with the Christmas presents.
  Kaitoマンはプレゼントで遊びました。




Kaito watched Thomas & Friends and the PC printer printing New Years Cards.
  Kaitoマンはトーマスとプリンタが年賀状を印刷しているのを見ました。

No comments:

Post a Comment