Wednesday, December 25, 2019

25th Dec. Special Equipment for GoPro GoProの特殊装置だぞ

Special Equipment for GoPro
1225日 GoProの特殊装置だぞ




Kaito shoveled snow then we moved to his nursery school.
  Kaitoマンは除雪をして保育園に行きました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




We had a Christmas party at school.
  学校でクリスマス会でした。


 
Suddenly, Santa Claus appeared.
  突然サンタさんが現れました。




We had a very good time.
  楽しい時間でした。


 
We chose the students principal for the next school year.
  来年度生徒会長を選びました。




After school, I complated the special equipment for GoPro camera. It will work well than previous one I made last year.
  放課後、GoProカメラ用の特殊装置を完成させました。去年作ったモデルより良く写るでしょう。


 
This is the beginning of my next work.
  次の作品の始まりです。




What a beautiful illumination.
  キレイなイルミネーション




Kaito is making balance on my handmade rocking chair.
  Kaitoマンは手作りロッキングチェアの上でバランスを取っています。





No comments:

Post a Comment