Wednesday, December 18, 2019

18th Dec. Percussion 打楽器だぞ

Percussion
1218日 打楽器だぞ



Kaito eats a lot every day.
  Kaitoマンはいつもたくさん食べます。


 
Thanks to my handmade shelf, the entrance seems to widen
  手作り棚のお陰で、玄関が広がったようです。




I took a school bus duty today.
  今日はスクールバス当番でした。


 
We made the penguin pot stand.
  ペンギン鍋敷きを作りました。


 
On the way back, I ate my favorite Chinese noodles.
  帰りにお気に入りラーメンを食べました。


 
I visited Mochi-kichi.
  もち吉に寄りました。




Kaito shaked the maracas and
  Kaitoマンはマラカスを鳴らし、




striked a fish-shaped wooden drum (bowls).
  ボールの木魚を鳴らしました。


 
I replenished ink of PC printer.
  パソコンプリンタのインクを補充しました。




No comments:

Post a Comment