Friday, December 6, 2019

6th Dec. By Oneself 自分でだぞ

By Oneself
12日 自分でだぞ



There was a snowfall of 2 cm.
  2cmの降雪がありました。




Kaito isnt afraid of climbing on a railing covered with snow.
  Kaitoマンは雪に覆われた欄干に登ることを恐れません。




He hangs his jacket and bag by himself.
  Kaitoマンは自分で上着とカバンをかけます。




We had a marathon competition. All of my students did their best.
  マラソン大会がありました。みんなベストを尽くしました。




Following that we made Christmas trees with string and glue.
  その後、クリスマスツリーを紐と木工用ボンドで作りました。




Kaito put his toys in order. He can do a lot of things by himself.  Kaitoマンはおもちゃを片付けました。1人でたくさんのことができます。





No comments:

Post a Comment