Saturday, December 7, 2019

7th Dec. Friend 友だちだぞ

Friend
12日 友だちだぞ





I jogged in the morning.
  朝走りました。





We visited the hospital.
  病院に行きました。





Kaito started eating luxury foods, maybe primary school age kids eat.
  Kaitoマンは小学生が食べるようなお菓子を食べ始めました。





Kaito met his best friend, Anpanman vending machine.
  Kaitoマンは親友アンパンマンに会いました。


 
They are alike.
  似てる・・・





Following that we enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





We had dinner at Katsuya restaurant because they serve 3 set meals for US$ 5 this weekend.
  かつやで夕食でした。3種類の定食がこの週末500円だからです。





Kaito watched Thomas & Friends at Osaka subway station.
  Kaitoマンはトーマスを地下鉄大阪駅で見ました。



No comments:

Post a Comment