Friday, December 27, 2019

27th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
1227日 終業式だぞ







We saw two commuter trains off in the morning.
  朝、2本の通勤電車を見送りました。


 
At last we finished the 2nd term of our school year. All of my students did very well.
  やっと2学期が終わりました。皆さんよくがんばりました。




I was so busy that I had no time to take photos, we enjoyed drinking party and finished working this year.
  とても忙しかったので、写真を撮れませんでしたが、忘年会を楽しみ、今年の仕事を終えました。

No comments:

Post a Comment