Sunday, December 22, 2019

22nd Dec. Ski スキーだぞ

Ski
1222日 スキーだぞ



At last I went skiing to Yabuhara.
  ようやくやぶはらへスキーに行きました。




The amount of snowfall this year is serious. I enjoyed ski, snowboard and telemark ski.
  今年の降雪量は深刻です・・・。スキー、スノボ、テレマークを楽しみました。




Todays lunch.
  今日の昼食




I fixed flat tire.
  パンクを直しました。




I cleaned my car.
  車を掃除しました。





Kaito danced with the skeleton (Gaikocchan).
  Kaitoマンはがいこっちゃんと踊りました。




I threw old ski goods away.
  古いスキー用品を捨てました。

No comments:

Post a Comment