Wednesday, December 11, 2019

11th Dec. Dazzling 眩しいぞ

Dazzling
1211日 眩しい


Kaito was watching Thomas & Friends in the morning.
  Kaitoマンは朝トーマスを見ていました。




He played on a slide as usual.
  いつも通り滑り台で遊びました。


 
We saw two commuter trains off in the morning. Since the sunlight dazzled our eyes,
  2本の通勤電車を見送りました。太陽が眩しかったので・・・




he put on my cap onto his knit cap.
  ニット帽の上に帽子をかぶりました。




We continue jogging though marathon competition finished.
  マラソン大会は終わりましたが、ジョギングを続けています。




I fixed puzzle pot stands that my student broke.
  生徒が壊したパズル鍋敷きを修理しました。




Ive almost finished the shelf for plants.
  植物用の棚をほぼ完成させました。

No comments:

Post a Comment