Saturday, December 14, 2019

14th Dec. Instructors' Meeting 1 指導員研修だぞ1

Instructors' Meeting 1
1214日 指導員研修だぞ




In the morning, I moved to Hakuba district
  朝白馬に移動しました。




to participate in the ski instructors meeting.
  指導員研修に参加するためです。


 
I ate lunch in my car.
  車の中で昼食です。




Due to less snowfall, we couldnt have the meeting at ski fields.
  雪不足で雪上で研修できません・・・・。




On the way back, I saw a lot of traditional houses around Tsugaike.
  栂池周辺で帰りにたくさんの古民家を見ました。いいないいな~スキー場も近いし。


 
I bought dinner at the super market.
  ザ・ビッグで夕食を買いました。




I ate it at the accommodation, Sakka Sansou .
  宿で食べました。咲花山荘という所に泊まりました。素泊まり4000円。

No comments:

Post a Comment