Tuesday, December 5, 2023

5th Dec. Handstand 逆立ちだぞ

Handstand

12月5日 逆立ちだぞ

 

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. No flower was blooming.

  アサガオを数えました。1つも咲いていませんでした。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place with Tamami. I couldn’t catch up with Kaito, haha.

  Tamamiさんと集合場所までダッシュで行きました。Kaitoマンに追いつけませんでした()

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 MOV_8118 2023.12.05 Kaito's School Attendance Scene


https://youtu.be/JzkXLkMM8_0

 

 

Ichina was still sleeping when I left home.

  Torojiro先生が出発する時、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

After that, she woke up then ate breakfast.

  その後、起きて朝食を食べました。

 

 

 

I played Igo ball with my students then ate huge volume of school lunch.

  生徒たちと囲碁ボールをして、凄い量の給食を食べました。

 

 

 

Mostly, Ichina stayed home today.

  Tina姫は今日は主に家にいました。

 

 

 

When Kaito came back home, she played with him at Japanese-style rooms.

  Kaitoマンが帰って来た時、一緒に和室で遊びました。

 

 

 

On the way back home, I visited the auto shop, met my new car, HIACE, then checked something to make camper.

  帰りに車屋に寄って、ハイエースに会って、キャンピングカー作りの為に、色々確認しました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫は居間で遊んでいました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Lately, Kaito is practicing handstand eagerly.

  最近Kaitoマンは熱心に逆立ち練習をしています。

 

 

 

Kaito is very kind to Ichina.

  Kaitoマンは優しいお兄さんです。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment