Wednesday, December 13, 2023

13th Dec. Hole, Hide and Seek 穴・かくれんぼだぞ

Hole, Hide and Seek

12月13日 穴・かくれんぼだぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

I counted the morning glory flower. No flower was blooming.

  アサガオを数えました。1つも咲いていませんでした。

 

 

 


We walked to the end of our site then

  皆で敷地の端まで歩いて、

 

 

 

Kaito and I dashed to the meeting place.

  KaitoマンとTorojiro先生は集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual. Kaito continued dashing.

  いつも通り見送りました。Kaitoマンは引き続きダッシュしていました。

MOV_8527 2023.12.13 Kaito's School Attendance Scene, dash


https://youtube.com/shorts/HqfFmg2Pub0

 

 

 

I measured the size of the hole of intake and exhaust duct.

  吸排気ダクトの穴のサイズを測りました。

 

 

 

At my school, my students studied hard.

  学校で生徒たちは一生懸命勉強しました。

 

 

 

1702426229580 2023.12.13 Ichina is running in a bedroom


https://youtu.be/RJ-CrHVG3XU

At that time, Ichina was running in a bedroom.

  その時、Tina姫は寝室を走っていました。

 

 

 

We had the Christmas meeting at school.

  クリスマス集会がありました。

 

 

 

I checked the P.E equipment in each room.

  それぞれの部屋の体育教具を確認しました。

 

 

 

I made 2 holes in my handmade window.

  手作り窓に2つ穴を開けました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

We checked gifts from Osaka.

  大阪からの荷物を確認しました。

 

 

 

We played until bath time. Ichina can do hide and seek.

  お風呂の時間まで遊びました。Tina姫はかくれんぼができます。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment