Thursday, December 14, 2023

14th Dec. In the hallway 廊下でだぞ

In the hallway

12月14日 廊下でだぞ

 

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

MOV_8584 2023.12.14 Kaito's School Attendance Scene, wearing orange jacket


https://youtu.be/6YI_qHl3LU0

 

 

 

No morning glory flower was blooming.

  アサガオは咲いていませんでした。

 

 

 

After I left for school, Ichina woke up then ate breakfast.

  Torojiro先生が学校に行ってからTina姫は起きて朝食を食べました。

 

 

 

When it’s raining or snowing, we jogged in the hallway.

  雨、雪が降っている時は廊下を走ります。

 

 

 

Ichina ate lunch at home, went out for vaccination then

  Tina姫は家で昼食を食べて、予防接種で外出して、

 

 

 

picked up pine cones for my art class.

  Torojiro先生の図工授業のために松ぼっくりを拾いました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

we played together until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment