Wednesday, December 27, 2023

27th Dec. The last day I can drive CX-5 CX-5に乗れる最後の日だぞ

The last day I can drive CX-5

12月27日 CX-5に乗れる最後の日だぞ

 

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up then ate breakfast.

  Kaitoマンは起きて朝食を食べました。

 

 

 

I left for school before Ichina woke up.

  Tina姫が起きる前に学校へ行きました。

 

 

 

It was the last day I can drive CX-5 because the car insurance changes tomorrow.

  今日がCX-5に乗れる最後の日です。車の保険が明日切り替わるからです。軽トラも手に入れたので、3台同時所有という訳にはいきません・・・

 

 

 

Ichina and Kaito did Year-end cleaning,

  Tina姫とKaitoマンは大掃除をして、

 

 

 

practiced vaulting box then

  跳び箱練習をして、

 

 

 

had lunch at Gusto Restaurant as well today maybe because they are collecting point to get Anpanman goods. I envy you!

  ガストで今日も昼食でした。多分アンパンマングッズを手に入れるポイントを集めるためでしょう。うらやましい・・・

 

 

 

I played igo ball with my students.

  生徒たちと囲碁ボールをしました。

 

 

 

We had a closing ceremony at last.

  ようやく終業式でした。

 

 

 

After work, I added arrangement to my handmade window for HIACE.

  仕事の後、ハイエースの手作り窓にアレンジを加えました。

 

 

 

CX-5 carried great many wooden work from here, woodwork classroom.

  CX-5はたくさんの木工作品をこの木工室から運びました。

 

 

 

I enjoyed my last drive of CX-5. Thank you for your hard work for about 10 years.

  CX-5最後のドライブを楽しみました。約10年間お疲れ様でした!

 

 

 

I ate dinner alone,

  一人で夕食を食べ、

 

 

 

played with Ichina and Kaito until they went upstairs,

  Tina姫とKaitoマンが2階に上がるまで遊び、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment