Friday, December 15, 2023

15th Dec. For Spot Air Conditioner スポットエアコンのためだぞ

For Spot Air Conditioner

12月15日 スポットエアコンのためだぞ

 

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

No morning glory flower was blooming. I finished counting it this season.

  1つもアサガオが咲いていませんでした。今シーズンはカウント終了です。もう寒すぎなのでしょう。

 

 

 

I left home before Ichina woke up.

  Tina姫が起きる前に出発しました。

 

 

 

We enjoyed Karaoke and

  カラオケと

 

 

 

flying discs at school.

  フリスビーを学校で楽しみました。

 

 

 

After work, I made the special equipment for a spot air conditioner of HIACE.

  仕事の後、ハイエース用のスポットエアコン用の特殊装置を作りました。

 

 

 

On the way back, I visited PLUS ONE then bought another special parts for ski carrier of HIACE.

  帰りにプラスワンにより、ハイエースに着けるその他の特殊パーツを買いました。

 

 

 

After dinner, we played until bath time,

  夕食後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters, read a picture book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment