Monday, December 11, 2023

11th Dec. Christmas Wreath クリスマスリースだぞ

Christmas Wreath

12月11日 クリスマスリースだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flower. No flower was blooming.

  アサガオを数えました。1つも咲いていませんでした。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

left home before Ichina woke up then

  Tina姫が起きる前に出発して、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

MOV_8437 2023.12.11 Kaito's School Attendance Scene


https://youtu.be/wXjH0XQChTU

 

 

 

Ichina woke up after I left home, ate breakfast,

  Tina姫はTorojiro先生が出発してから起きて、朝食を食べて、

 

 

 

cleaned a kitchen with an Anpanman mop,

  台所をアンパンマンモップでキレイにして、

 

 

 

went shopping with Tamami then

  Tamamiさんと買い物に行き、

 

 

 

ate lunch at home.

  家で昼食を食べました。

 

 

 

At school, I made a Christmas wreath with my students.

  学校で生徒たちとクリスマスリースを作りました。

 

 

 

After school, I visited the post office then deposited payment of HIACE.

  放課後、郵便局に行って、ハイエース代を入金しました。

 

 

 

On the way back, I visited the auto shop then measured size of the roof rack to attach ski carrier.

  帰りに車屋に寄って、ハイエースのルーフラックサイズを測りました。スキーキャリアをつけるためです。メーカーが違うので裏技を使わねば・・・なのです()

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with a toy vending machine.

  家に帰ると、Tina姫が自動販売機のおもちゃで遊んでいました。

 

 

 

Following that, we watched Anpanman at Osaka Station then ate dinner.

  それから大阪駅でアンパンマンを見て、夕食を食べました。

 

 

 

We played at a living room until bath time,

  お風呂の時間まで居間で遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment