Friday, December 29, 2023

29th Dec. Nomugi-touge, Pocky 野麦峠・ポッキーだぞ

Nomugi-touge, Pocky

12月29日 野麦峠・ポッキーだぞ

 

 


I set the top board of wine barrel table on the spot air conditioner of HIACE.

  ハイエースのスポットエアコンの上にワイン樽テーブルの天板を置きました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside,

  その後、洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and harvested cabbage.

  防犯カメラ、プールを確認して、キャベツを収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

practiced jump rope.

  なわとび練習をしました。

 

 

 

Ichina woke up then saw us off with Tamami.

  Tina姫は起きて、Tamamiさんと一緒に見送りをしてくれました。

 

 

 

Around 9:30, we arrived at Nomugi-touge.

  9時半頃、野麦峠に着きました。

 

 

 

Kaito skied and I snowboarded first.

  まずKaitoマンはスキーをやり、Torojiro先生はスノボをやりました。

GOPR1109 29 Dec. 2023 Nomugi-touge, Pole training course1, I snowboard


https://youtu.be/kzNlhY3lEts

 

 

 

Kaito skies very fast now so I cannot catch up with him with snowboard.

  Kaitoマンはとても速いので、スノボでは追いつけません・・・

GOPR1111 29 Dec. 2023 Nomugi-touge, Pole training course2, I snowboard


https://youtu.be/8SYEt1lk_b8

GOPR1112 29 Dec. 2023 Nomugi-touge, Pole training course3, I snowboard


https://youtu.be/6w0cKAxqbDY

 

 

 

While I was changing snowboard to ski, Kaito skied by himself.

  Torojiro先生がスノボからスキーに履き替えている時、Kaitoマンは一人で滑りました。

 

 

 

After that, we skied at upper area,

  その後、上部エリアで滑って、

 

 

 

 

took a short break at Jukai Restaurant.

  樹海レストランで小休憩しました。

 

 

 

We skied from the top,

  頂上から滑って、

 

 

 

took downline lift then

  下り線に乗って、

 

 

 

got to our car. Kaito did his homework while I was preparing lunch.

  車にたどり着きました。Kaitoマンは昼食準備中、宿題をしました。

 

 

 

We ate lunch as if we were at home.

  家にいるかのように昼食を食べました。

 

 

 

Ichina ate lunch at home.

  Tina姫は家で昼食でした。

 

 

 

After lunch, we mostly skied at upper area.

  昼食後は主に上部エリアで滑りました。

GOPR1113 29 Dec. 2023 Nomugi-touge, Champion1 course


https://youtu.be/USP7RUgyrJg

 

 

 

Since, the sky rabbit lift reads to the top stopped due to engine trouble,

  頂上に行くスカイラビットリフトがエンジントラブルで停まったので、

 

 

 

we went down then skied at pole training course.

  下に降りて、ポールバーンで滑りました。

GOPR1114 29 Dec. 2023 Nomugi-touge, Pole training course


https://youtu.be/XzLyqbe3Dmg

 

 

 

Around 3 PM, we finished skiing.

  3時頃、スキーを終えました。

 

 

 

Once we came back home,

  一旦家に帰って、

 

 

 

I moved to Hirooka district to participate in the drinking party. We had a very good time there.

  飲み会のため広丘地区へ移動しました。楽しいおいしい時間でした。

 

 

 

On the way back, I visited Kaito’s favorite amusement park because I had to wait for the train for 1 hour. I got 3 boxes of Pocky for free, use online coupon.

  帰りにKaitoマンお気に入りのアミューズメントに行きました。電車待ち1時間だったからです。クーポン利用の無料でポッキー3箱獲りました()

No comments:

Post a Comment